HTML

Albert gazda

A bor nem élelmiszer-ipari termék, de nem is az istenek itala. A bort azért szeretjük, mert szórakoztat, és mert finom. A földön iszunk. Elég sokat. És ha lehet, jót.

Friss kommentek

  • 2colours: Aha. Szóval Hamvas széttrollkodott mindenkit néhány közhelyért? Még mindig nem az igazi... (2017.04.20. 19:47) A félreértett Béla
  • frezerxp: az előző hozzászóllást igencsak megkérdőjelezhető, ugyanis magyarországon még nem találkoztam olya... (2013.09.09. 20:35) Jean Balmont Cabernet Sauvignon 2008
  • rszabi: Nagyon vártam már. Napi szinten fog frissülni az új blog is? (2012.07.31. 12:44) Hát akkor igyunk
  • AG 2.0: iszunk.postr.hu/ (2012.07.30. 17:21) Tervek
  • önkéntes rendőr: Na asszem, az étterem be is zárt... (2012.07.04. 13:55) Ráspi Zweigelt Válogatás 2007

Címkék

2003 (16) 2005 (17) 2006 (68) 2007 (121) 2008 (132) 2009 (93) 2010 (22) alföld (18) aszú (17) ausztria (20) badacsony (20) balassa (10) balaton (41) bikavér (10) bock (14) bott frigyes (15) cabernet franc (18) cabernet sauvignon (34) chardonnay (30) chile (10) demeter zoltán (19) eger (39) emberek (11) etyek–buda (23) franciaország (13) furmint (47) gere attila (10) gondolatmenetek (37) hárslevelű (16) hatpontos (143) heimann (15) hétpontos (104) hilltop (11) hírek (42) hollóvár (10) jásdi (17) kékfrankos (19) légli (20) losonci (15) mátra (20) merlot (25) négypontos (66) nobilis (13) nyakas (10) nyolcpontos (48) olaszország (18) olaszrizling (37) oremus (12) ötpontos (129) pécs (11) pincék és borászatok (22) pinot noir (19) programok (20) rajnai rizling (24) ráspi (15) rendezvények (44) rozé (11) sauska (22) sauvignon blanc (16) somló (16) somlói apátsági pince (11) sopron (15) st. andrea (21) szászi (11) szekszárd (43) szentesi (14) szepsy (20) takler (16) tiffán (15) tokaj (93) vida (11) villány (55) wachau (11) Címkefelhő

Pause

2011.09.28. 09:10 AG 2.0

Lett néhány dolog, amit alaposan át kell gondolni –  de nem véletlenül nem az a bejegyzés címe, hogy vége, hanem az, ami. Részletek egyelőre nincsenek, semmi hátborzongatóra – megvilágosodásra, végső kétségbeesésre, teljes absztinenciára! – nem kell gondolni. Egyszerűen máshol vannak a hangsúlyok mostanában; jól illusztrálja ezt, hogy a borfesztivált és a kezeslábast is kihagytam cakkpakk, ahogy a többi őszi rendezvényt dettó. Aztán most úgy éreztem, egy hét poszttalanság után mégis illik valamit mondani, hiszen nem szokott itt ilyesmi lenni. Meg már kérdezték is, hogy ezt így hogy. Szinte biztos, hogy hamarosan folytatom – nem évek vagy hónapok múlva, inkább hamarabb –, ha netán mégsem, akkor úgy jártam. Addig is sok boldog – és teli – borosüveget kívánok minden kedves olvasómnak. Fogják a poharukat, akármi is történik.

85 komment

Címkék: szolgálati közlemény

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az egyik, (számomra)legjobb új-zélandi boros blogger is hasonlóképpen hagyta abba. (Ő még hozzátette, hogy rengeteget dolgozott, de fizetést nem kapott)
Albert, gratulálok, óriási kifutás volt!
Ha esetleg ezután nem leszel, sok sikert kívánok az életben. Ha leszel, akkor pedig továbbra is olvasni foglak.
Üdvözlettel,
Attila
Én is szeretnék csatlakozni, érje el a célját (bármi is az) a szüneted.
És ugyan nem akarlak befolyásolni, de azért csak legyél majd :-)
Én is sajnálom (sajnálnám) a dolgot, még ha kommentekkel nem is jeleskedtem, mert a hazai borblogoszférában a te megközelítésed állt hozzám a legközelebb. De biztos lesz folytatás valahol/valahogy.
Mi ez a részvétnyílvánítás ?! Napi olvasó vagyok , de nem szoktam kommenteket írni ,ezt a bejelentést viszont írás nélkül nem lehet hagyni. Kedves Albert , ezt a blogot Te hoztad létre és üzemelteted , ezért felelőséggel tartozol érte :))! Ez nem egy sarki közért amit máról holnapra be lehet zárni , üresen lehet hagyni. Én úgy gondolom ez egy olvasott , napi szinten rendszeresen látogatott általános borosblog aminek rengeteg olvasója van. Szedd össze magad , viselkedj ember módjára :)) Fogd a poharadat akámi is történik !!
En megertem, neha az EMBERnek nincs ideje, mas dolgok FONTOSabbak lesznek. Visszavarunk, ha jossz!
Nekem is gyanús volt a "hallgatásod", és jómagam is várlak vissza! Ritkán kommenteltem de mindennap olvastalak,hiányozna az útmutatás/útkeresés a "dzsungelben"....
Kedves Albert!
Ne hagyd abba a blogolást - csak ha az sokkal jobban esik, mint folytatni.
Albert, várlak vissza, még akkor is, ha sokszor nem értettünk egyet. Talán annál inkább:)
Azt azért ne feledd, első kommentelőd voltam...ha jól emlékszem...
Többen olvassák a blogot, mint amennyien kommentelnek, ez biztos (magamból kiindulva). Bízunk a folytatásban (és hogy nem betegség miatt tartasz szünetet)!

Zsolt
Helóheló, azért ne temessük a blogot, hátha Albert kedve/ideje visszatér...
Albert, azért néha írhatnál, legalább kéthavonta, ahogy én szoktam...
Kedves Albert!
Egy éve vagyok lelkes olvasód.Előtte rittkán ittam bort és az sem ízlett.Most már borkedvelő vagyok,többek közt neked köszönhetően!Mivel azonos az ízlésünk,sokszor tőled veszem az ihletet,hogy milyen bort vásároljak.Nagyon sajnálnám ha abbahagynád a blogolást.
amikor visszatérsz, mi itt fogunk várni. :)
köszönöm mindenkinek. nem akarok ám megszűnni, tényleg. azt viszont csak muskotály kommentje juttatta eszembe, hogy lehet ritkán is írni. lehet, hogy most egy darabig akkor így teszek
@AG 2.0: Ez most úgy hangzott, mintha nem követnéd ismerős bloggerek felettébb ritkán frissülő blogjait.
Ma már összeállt az a puzzle :) Kösz eddigiekért.

És persze sok sikert!
bárhogy is. tiszteletben tartom a döntést, de szegényesebbek lesznek így a világhálón töltött perceim...
lassan meg kéne tanulni, hogy kell ezt az rss-t használni...
@AG 2.0: miután végigfutottam jó néhány borblogon, megtaláltam a tiédet, amely a tartalom és a fogalmazás szempontjából is a leginkább letisztult; továbbá a legkevésbé foglalkozik a bor körüli dolgokkal és kokinkínai küvékkel, amik nem érdekelnek, viszont a magyar borral, ami meg érdekel.

szóval, ha másért nem, hát az én súlyos, önös érdekem miatt ne hagyd abba.:-))

visszavárlak és belső békét kívánok neked, mert ennek kialakításában sokat segít a bor!!:-))
Csatlakozom az előttem szólókhoz: a folytatásban én is csak bízni tudok!
hiányozni fogsz.

csak nem új péter távozása miatt szünetelsz?:)
Origo?
hvg.hu/itthon/20110929_levaltottak_weyer_nadori
Sok sikert, es irjal ha teheted! En egy evben ketszer frissitem a blogomat, mondjuk azt senki sem olvassa a barataimon kivul...
@Niterider: úgy tudod, Albert az Origóhoz készül, ezért inkompatibilis lesz a Blog.hu-val?
Sebaj, ott is van blogfelület... vagy éppen függetlenedhet is. Én pl., ha most kezdeném, inkább valami komolyabb CMS-felületre telepítenék blogot, hogy ne kelljen a sok hülye "gyári" korláthoz alkalmazkodni.
visszavárunk, már csak a borok a hiperből rovat kedvéért is :)
@Hepci: nem, erre nem gondoltam. Szerintem a ketto nem zarja ki egymast!
index.köcsög.de megszokta az ember.hu
Hát az Origó (egyik?) főszerkesztőjének lenni tényleg nagy feladat lenne szerintem is, amelett nem nagyon férhet bele egy ilyen blog. Persze ezek még találgatások...
P.S.: Soha nem olvasom az Origót, lehet hogy majd "rénézek"...:D
@valópapa: úgy gondolod, hogy Origó-főszerkesztőként ezután absztinens lesz???:-)
mert ha nem, előbb-utóbb írni is tud majd róla...
a telefonod felvehetnéd, többet nem próbálkozom, elnézést az offért, vagy mi picsáért...
@Benikuty: Albert leadta a szolgálati példányt?
látom, már az index címlapján sem vagy ott. hogyan tovább?
@Benikuty: hát, hamarosan eldől :)
még egy-két hét türelmet kérek
@AG 2.0: türelmem, és füstölt kolbászom az van. utóbbiból vinnék:)
átmész a kuruc.infohoz?
@Benikuty: akkor tehát türelmetlenül fogsz az ajtóban toporogni, a kolbászoddal a kezedben?
:)
@Szomjas Gödény: türelmem, és füstölt kolbászom van. akarsz füstölt kolbászt?
@Benikuty: kérnék egy kis türelmet... füstölt hal nincs esetleg?
@Szomjas Gödény: volt, de elfogyott. Tényleg van füstölt kolbász, 2000/kg. Állítólag nagyon jó.
Nem akarsz belőle?
@Benikuty: bizniceljünk itt picit, amíg Albert hezitál!
Ki akar k. jó metszőollót venni?
Füstöletlen.
@Hepci: lehet vele kolbászt metszeni?
@Benikuty: Nálunk a kolbász is kerítésből van.
@Benikuty: persze, a füstöletlen japán metszőolló remekül viszi a füstölt magyar kolbászt.
Ha mégse, van késem is eladó... :)
Türelmetlen kerítés gyorsan eladó...
@Szomjas Gödény: Albert lett az origó főszerkesztője...én személy szerint gratulálok! :-)
@ringsider: Köszi, engem el tudott kerülni a hír. Én is gratulálok!
@Szomjas Gödény: lehet, várható az albertgazda.postr.hu elindulása...
@ringsider: köszönöm

@Hepci: hát ezt még nem tudjuk, hogy hogyan lesz
@AG 2.0: addig is szórakoztatjuk magunkat... :)
@ringsider: Ezt elég jól titkolják, hiszen 2011.10.28-án 8 óra 43-kor, az "origo" Impresszum rovat szerint Főszerkesztő: Weyer Balázs.
Egyébként: Hajrá Albert!
@hegyaljai: még Weyer Balázs van...
Az Origo a HVG-re hagyja a tájékoztatást:

hvg.hu/itthon/20111021_gazda_albert_origo
@hegyaljai: "November 2-ától Gazda Albert veszi át az Origo hírportál főszerkesztését - közölte az oldalt működtető cég."
legyen bárhogy is, kolbász az van. rám számíthattok.
@Szomjas Gödény: mindenesetre Albertnek lesz dolga, ha a legalapvetőbb híreket is a hvg.hu adja le az origo-ról...:-))))
@szenvedély S.: tévedni tetszik. közleményt adtunk ki, mindenki lehozta, akinek jólesett. nem bánom, ha dicsérik a hvg-t, de elég akkor, amikor megérdemli :)
@AG 2.0: Hű, pedig azt hittem, Mr. Coca nem iszik Pepsi colát! Sok sikert, meg minden effélét!
@AG 2.0: gratulalok AG, sok sikert, igy meg egy oldalt fogok figyelemmel kiserni - nyilvan csak akkor ha ide IS irsz :)
remelem ez hatott...
Jobb mostanában az origo, vajon miért lehet?

Mondjuk még mindig nem éri utol ezt a blogot, szóval lehet hogy érdemes lenne a top termékekre koncentrálni :)
@Szomjas Gödény: van még ott matatni való, hogy jobb legyen mint az index. már ha utóbbi viszonyítási alap;)
@Benikuty: remélhetőleg a programozók jobbak, mint az Indexnél. Elébb néztem, totál szét volt esve a főoldal. Ami meg a blogokon és a gasztro gyűjtőblogon folyik, azt talán a tragioperett kombinációval lehetne jellemezni...
Nem tudom feltűnt-e már, hogy senki sem lájkolja ezt a bejegyzést...

Az origonál amúgy tényleg Lendvai Ildi néni a cenzor?
@Szomjas Gödény: András, nekem itt pont. Csak a kolbász és az elégedett fogyasztók érdekelnek, ide többet nem írok. Nagyot csalódtam.
@Benikuty: mi a baj, Beni?
Albert nyilván hezitál és nincs most ideje se blogolni. Majd kialakul... vagy nem.
Azért remélem, bort iszik még néha...
@Hepci: azért így itt hagyni minket...áhhh
@Benikuty: Be kell valljam, elsőre nem is értettem mire gondolsz, félig magamra vettem v hogy...
Én is türelmetlen vagyok, de igyekszem ezt türelmesen tenni. Amíg a saját írásaimmal nem foglalkozom megfelelő rendszerességgel, addig inkább hallgatok.
Majd előkerül Albert is, gondolom van nagyobb gondja is.
@Szomjas Gödény: akkor revideálom magam. írok. magam is válságban vagyok, nem is kicsiben. persze, visszavárjuk Albertet:)
...és akkor most hol vannak a magyar borbloggerek? a MA is halódik :-$
@Benikuty: várhatjátok... úgy értem, gondold végig, hogy mennyire reális dolog egy origó főszerkesztőnek blog.hu-s blogot vezetnie. (ez egyébként rögtön rá is mutat a blog.hu egyik gyengeségére: nem független platform)
@Parci: kiléptem, majd jelentkezik, ha szükségét érzi.
@nick:: nagyon. kár, kiutáltak onnan mindenkit a hiper okosok:(
@Parci: Jó kérdés, szerintem 100%-ban az kellene, hogy legyen. Ez a normális. Más kérdés, hogy ebben az országban sok minden nem normális. Azért őszintén remélem, hogy nem ez a probléma.

De ezek mellőzésével is: ha lenne origos blogja (gondolom ott is van egy blogmotor, mert miért is ne), akkor ott folytatná az írást, nem?

Vagy kiírná ide, hogy folytatás az Albertgazda tumbler, wordpress, vagy akármilyen kiadásán...

De ilyen sincs.
@Szomjas Gödény: a blog személyes dolog, az ember úgy zúzza le a sajátját, ahogy csak akarja. :)
@Szomjas Gödény: persze, van origós blogmotor, a post-r. Sőt, ahogy látom, az Origo is rávetette vigyázó szemeit a blogvilágra, a blogok jelenléte a főoldalon folyamatosan erősödik, talán nem véletlenül.
A függetlenségben Parcinak van igaza, tán egy mezei bloggernél összeférne az itteni blogolás egy mezei origós melóval, de Albertnél aligha.
kedves barátaim, köszönöm a türelmet és a türelmetlenséget is

2 link:
albertgazda.blog.hu/2011/12/07/tervek_2156
gazdaalbert.tumblr.com/

(és nem, az origóhoz semmi köze lendvai ildikónak. neki alighanem már semmi fontoshoz nincs köze)
gazdaalbert.tumblr.com/

"Not found
We couldn't find the page you were looking for."
Köszi, ez így már működik. Örülök, hogy úgy döntöttél, hogy folytatod ezt a kellemes "munkát". ;-)
süti beállítások módosítása