Eredetileg még karácsony környékén akartam bejegyzést írni pontosan ezzel a címmel. Herczeg Ágnes akkortájt egyrészt a Borok a konyhában című könyvével, másrészt a mainstream sajtónak-televíziónak – például a Díványnak vagy a Tv2-s Borkultusznak – adott interjúival hozta lázba a borértő közösség egy részét. Sokan támadták őt a Művelt Alkoholistán éppúgy, mint a boristenfórumon. Én meg azon morfondíroztam csendben, miért baj, ha valaki a szűk szubkultúrán kívüli világban is képes népszerűsíteni a magyar bort – már ha ezt abszolút elfogadható színvonalon teszi. A bulvármédiáért nyilván nem kell rajongani, ám azzal szerintem nincs gond, ha valaki azokon a tájakon is otthonosan mozog. Elolvastam akkor a fent említett könyvet is, és úgy találtam, mínősége messze a hazánkban kiadott boros kötetek amúgy alcsony átlaga felett van. Nemcsak külalakjában – az sem mindegy, hogy néz ki valami, az igényességnek mindenre ki kell terjednie –, hanem tartalmában is. Simán el tudom képzelni, hogy hasznos azoknak, akiknek szánták. Menet közben azonban elcsitultak az indulatok, a szövegem nem készült el, épp nem is volt időszerű. Aztán robbant az új hír, Herczeg Ágnes lett a Gróf Buttler Szőlőbirtok vezérigazgatója. Kis posztocska jelent meg erről az Alkeszen, egybeszerkesztve a borászat hátborzongató termékéről szóló pár mondattal. Magától értetődően kitört a kommentvihar, visszatért az aktualitás. Azon kevesek közé tartozom, akik kóstolták a g-pontos bort. Illatban klassz, a végét elrontja a fanyarba forduló tannin. A véleményemet elmondtam róla annak, akitől kaptam, de nem írtam írást. Ami kínos, azzal nem fontos foglalkoznom. Most viszont feltettem néhány kérdést az új vezérigazgatónak. Megtudtam, nem tőle származik a rózsaszín őrület ötlete, a projekt és a bor minden tekintetben készen volt, amikor megkeresték az állásajánlattal. Elmondta azt is, a Gróf Buttlernél nem ő lesz a borász vagy a szőlész, e területeket ehhez értő szakemberekre, elsősorban a Bukolyi családra bízná. Neki a kereskedelemben és a marketingben lesz szerepe itthon és külföldön, állította. Nincs kifogásom, nyitott vagyok, várom, mi sül ki ebből. Hogy is mondjam, hogy értelmes legyen: sosem leszek vezérigazgató, borász, termelő, maradok fogyasztó, de ha valakinek minden összejön, attól nekem nem kell rosszul éreznem magamat. Mellesleg, abban nagyon bízom, hogy többé nem kell bébidollba öltöztetett magyar bort látnom.
A Herczeg Ágnes jelenség
2011.02.13. 13:30 AG 2.0
73 komment
Címkék: gróf buttler gondolatmenetek herczeg ágnes
 
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
lackó 2011.02.13. 15:01:19
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2011.02.13. 15:03:21
lackó 2011.02.13. 15:09:06
lackó 2011.02.13. 15:17:18
loading 2011.02.13. 15:50:27
De legyen igaza a tulajdonosnak és sikerüljön nekik megvalósítani céljaikat.
napoletano 2011.02.13. 17:28:25
A rozsaszin bor - valoban, az elmult idoszak egyik leggugyebb otlete, ha komolyan vesszuk az egesz koritest, akkor erosen ketes, hogy itt gondolt-e valaki a hirdetesi etikai kodexre, illetve az nyilvanvalo, hogy annak ertelmezese meglehetosen sajatos (a termeket forgalomba hozo reszerol): egy no ugye mire vagyik? Evidens, nem? Szoval, sok szerencset a kimosakodashoz...
A HA -jelenseg: semmi gond azzal, ha egy no vezeto pozicioba kerul. Boraszatilag sem - van erre sok pelda, kezdve a portoi Dona Ferreira-tol, ugye Veuve Clicquot-n es Jancis Robinsonon at mondjuk Bardos Saroltaig v. Berecz Stephanie-ig. Az, hogy "no is erthet borhoz", mar a megfogalmazasaban is otrombasag.
Hogy ebbol kovetkezik-e, hogy eppen HA? Hat... nos, ez nem nepszavazas kerdese, nem a nep a tulajdonosa a Buttlernek, de en is felhuztam a szemoldokom... es bizony azt hittem, oszinten, hogy ez ugratas. Hogy ezzel netan HA lelkebe gazoltam volna, azt rostellem, de ezt bizony igy ereztem. Miert? Nem azert, mert norol van szo, hanem azert, mert raneztem a honlapjara.
Szoval, adva van a feladat, hogy azutan ra tudja-e birni a "Bukolyi csaladot", hogy folytassa a boraszkodast, azt majd meglatjuk. A marketinget illetoen - higgyuk el, hogy nem a HA otlete volt a rozsaszin cimkes bor... - ott is van feladat, nyilvan, ha az eredeti helyzet nem all elo (tobb bor van, mint amennyit el lehet adni, amikorra kell a penz - tehat igenis jelentos eladasi deficit van) sajnalom, hogy ilyen ellenszelben kell kezdenie, de hat ez egy ilyen terulet, no meg ilyen orszag. Azert nem elsobalos leanyzorol van szo, ezt-azt mar a honlaprol is latni lehet. Ami nekem speci nem tetszik. De ennek leszogeztevel: nos, lassuk a medvet.
napoletano 2011.02.13. 17:32:52
Szoval, a vege fele, helyesbites: ha az eredeti helyzet (eladasi deficit) nem all elo, tulajdonosvaltasra sem lett volna szukseg. Azaz meg mindig van marketing-feladat...
Bocs.
BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.02.13. 19:06:19
Egyrészt a weboldalon látható kép nagyon jó. Korrekt, szakszerű és elismerésre méltó fotósmunka. Tulajdonképpen a bor címkéje is elfogadható, még ha tényleg koppintás is. Nem az eredetiséget kell minden dizájnban értékelni. Én nem vagyok egy rózsaszín rajongó, de a rózsaszín is egy szín :) sokan vannak akik szeretik.
A név, hát az legalábbis meghökkentő. De nyilván ez is a célja. Hogy a hirdetési etikai kódexben mi van azt nem tudom, de szerintem manapság, 2011-ben nem számít kuriozitásnak az, hogy az érzékiséggel akarnak egy terméket eladni. Ha jégkrémet szabad így reklámozni, akkor bort is szabad.
A kézművességet és a terroirt én nem keverném bele ebbe a kérdésbe. Sőt magát a bort sem keverném ide. Az olyan amilyen, ha tiszta, kézműves és a termőhelyet hűen közvetítő akkor tőlem olyan néven és olyan színű címkével árulják amilyennel csak akarják. Engem sokkal jobban bosszant amikor a szokványos címke hazug módon a termőhely és bor romantikájáról áradozik, miközben egy vacak pancsolmány van a palackban. Na és persze vannak olyan termelők akik akár sugárzó rombusszal és két hajós katedrálissal is címkézhetnének bort akkor is BOR lesz a palackban.
Konkrétan _NEM_ ezen múlik a dolog.
Ha pedig ez a gépont bor meg tud szólítani egy olyan közönséget akik eddig ennyi pénzért nem bort vettek akkor már nyerő a dolog.
Az meg, hogy nekem tetszik-e a címke és a név az nem releváns. Amúgy nyilván nem, de nem ez az egyetlen bornév és boros címke ami nekem nem tetszik :)
Herczeg Ágnesnek pedig sok sikert az új feladatokhoz.
pecz 2011.02.13. 19:35:58
Zoli!
Azért az nyilvánvaló, hogy a borászat az új termékkel és az új vezérigazgatóval más, az eddigiektől különböző, fogyasztók felé fordul.
Ez számomra szomorú.
Mondjuk én azt sem fogom soha megérteni, hogy Bukolyi az ismert áraival miért nem tudott rentábilis lenni és miért szorult befektetői segítségre.
BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.02.13. 20:51:20
Ha Herczeg Ágnes el tudja adni a bort és kézben tudja tartani gazdaságilag a gazdaságot akkor még jól is alakulhatnak a dolgok. Azt nem tudom elképzelni, hogy a pincekulcsra vagy a metszőollóra tévedne a szeme. Nem is ezeken a területen van teendő a pincészetnél, nem is erre vették fel.
A Buttler borok tényleg jól voltak árazva, de ez még nem jelenti azt, hogy vették is volna ilyen árakon a borokat. A birtok évente úgy 200 ezer palack bor termelésére alkalmas. Ilyen mennyiség eladásához sajnos manapság már kevés az, hogy jó a bor.
Az is érdekes, hogy milyen hírre kapja fel a borvilág a fejét. Az például, hogy a Várszegi Gyuri már nem a Tornainak dolgozik, hanem a Kreinbachernek, szerintem lényegesen jelentősebb hír, mégsem erről írnak a bloggerek, hanem Herczeg Ágnesről :)
shiraz 2011.02.13. 20:59:34
utolsó bekezdés: hát igen...
vinos 2011.02.13. 21:42:54
Bor és gasztronómia:
ide könyvileg, csak valódi tapasztalatok alapján szabadna óvatosan merészkedni és nem azért mert a marketing analízis jelezte, hogy ilyesmit még pont senki sem írt és a diploma is pont megérkezett.
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2011.02.13. 22:37:50
hamarosan lesz szó arról is
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.02.14. 01:01:25
Szomjas Gödény · http://szomjasgodeny.hu/ 2011.02.14. 03:47:27
BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.02.14. 08:38:54
benchmade 2011.02.14. 09:00:37
Ted Aprajev 2011.02.14. 09:05:35
benchmade 2011.02.14. 09:16:39
Szőkeherceg-bombanője 2011.02.14. 09:26:29
Erről szól a világ. Nagyon kevés termék mögött van valódi érték (sportcipők, táskák, parfümök, krémek, kávék stb.). Ami a pénzt kicsalogatja a zsebből, az a marketing.
loggoll 2011.02.14. 09:48:08
loggoll 2011.02.14. 09:50:26
"marketinges szempontból jó választás volt mindahány, szerintem ahhoz nem fér kétség."
Ebben nem vagyok annyira biztos. Szerintem elsősorban azok beszélnek a dologról, akiknél a Buttler névnek volt márkaértéke. Azoknak viszont nem annyira tetszik az új vonal. Az új célcsoportnak nem tudom, hogy mennyire tetszik, és azt sem tudom, hogy kik is ők.
stikasz_1 2011.02.14. 09:52:04
Ted Aprajev 2011.02.14. 10:11:27
ami érdekes, hogy ezzel a vállalással feladta, szerintem elég korán, hogy függetlenként értékelje a borokat...nem venném a bátorságot életvezetési tanácsokat adni, de a piaci hitelesség szempontjából a hosszabb függetlenség gyümölcsözőbb befektetés...
benchmade 2011.02.14. 10:21:42
shiraz 2011.02.14. 10:24:34
lehet hogy az említett szakértő tanácsai 10 évvel ezelőtt lettek volna helyénvalóbbak, the world is changing. mindig előre jó gondolkodni :)
limbekcs 2011.02.14. 11:23:08
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.02.14. 12:01:28
kerdesek05 2011.02.14. 12:04:26
Marketing okés, de a bor mint nedű neki felesleg.
Hogy Herczeg Ágnes még is műsorokat kaphat, az nem más, mint a társadalom szakmai részének felhígulása.
BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.02.14. 12:15:16
Néhány száz palackos tételnél ez a kérdés a legteljesebb mértékben irreleváns. A név, címke és az egész branding által keltett figyelem jelentősebb mint maga a bor.
kerdesek05 2011.02.14. 12:16:07
marketinghez igen, borhoz nem.
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2011.02.14. 12:21:07
kerdesek05 2011.02.14. 12:22:27
loggoll 2011.02.14. 12:24:10
Okés, lehet, hogy a bort nem "fogyasztásra" készítették, hanem "brandingre". De akkor is: kinek?
Mert ha az eddigi termékvonalat nézem, akkor az új bor nagyon nem illik bele. A cég régi márkaértékét csökkenti, nem növeli. Ha viszont egy újrapozicinálásról van szó, és ez nem egy igazi termék (ami azért lenne, hogy megvegyék), hanem egy "brand bor" akkor is kérdés, hogy melyik is a célpiac, ahol brandet akarnak építeni és majd egy másik bort eladni.
BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.02.14. 12:45:16
Szerintem aki eddig szerette a Buttler borokat az nem a külcsín miatt szerette, hanem a bor miatt és a mögötte tudható hiteles, tiszta termelői felfogás miatt. Az meg ugye magától értetődő, hogy a kérdéses bor is ugyanilyen felfogás szerint készült.
A rózsaszín tüll pedig eléggé egyértelműen egy új és eddig a magyar termelők által meg nem szólított közönségnek szól.
fugu 2011.02.14. 14:37:23
áremelés, az új termék, és az új vezérigazgató Hölgy.
A piacon az árnak van meghatározó szerepe. A másik két hírnek kevésbé.
valópapa 2011.02.14. 16:28:30
nem szólított réteg, aki több ezer FT-ot hajladó adni egy borért, amit ez a stílus képvisel?
Te ebben a témában teljesen kompetens vagy, tényleg kíváncsi vagyok.
Félédes Zweigelt 2011.02.14. 16:41:02
A marketing célja nem az, hogy provokáljon, vagy hogy "beszéljenek róla az emberek", hanem hogy a célcsoportnak releváns legyen, és megvegyék a terméket. Itt én azt a veszélyt érzem, hogy a főmárka célcsoportjának a márkahűségét kockáztatja egy valószínűleg kicsi volumenű termék kis célcsoportjáért. Inkább kétségbeesett/felesleges próbálkozás, mint jól átgondolt, bátor marketinghúzás.
Az áremelés, az megint más. Az is egy kockázatos marketingdöntés, a Buttler jövője szempontjából sokkal kritikusabb, de még esetleg be is jöhet.
loggoll 2011.02.14. 18:23:25
Szerintem is. Ki is emelném: "Inkább kétségbeesett/felesleges próbálkozás, mint jól átgondolt, bátor marketinghúzás."
Egy "bátor marketinghúzás"-hoz az is kellene, hogy kommunikálják: eddig ezeknek csináltak bort, most meg azoknak.
loggoll 2011.02.14. 18:30:08
"Az meg ugye magától értetődő, hogy a kérdéses bor is ugyanilyen felfogás szerint készült."
Ebben nem vagyok biztos -- de nem kóstoltam. Eddig a pincészet kommunikációja és a borai egy konzisztens üzenetet hordoztak. Az üzenet most nagyon megváltozott, ez engem elbizonytalanít a bor szempontjából is.
Másrészt ennek az új célcsoportnak valszeg nem olyan bort kell csinálni, mint a réginek. Nem kell, hogy akinek az eddig borok tetszettek, azok megvegyék az újat is.
BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.02.14. 18:49:31
@valópapa: Nem vagyok kompetensebb a témában mint bárki más. De azt én is tudom, hogy generációkkal ezelőtt a bor minden magyar család életének szerves része volt addig manapság csak egy aránylag szűk réteget mondhatunk rendszeres borfogyasztónak. Vagyis a magyar társadalomnak van egy masszív szegmense akik úgymond potenciális fogyasztók. Ebben a szegmensben van sokféle honfitársunk. Gazdag, szegény, jó ízlésű vagy éppen a rózsaszín tüllre mozduló :) Nem látok semmi rosszat abban, hogy egy termelő tisztességes bort rak le olyan emberek asztalára akik eddig esetleg napernyős csicsakoktélt szürcsöltek.
elylyan 2011.02.15. 00:44:22
- Ha egy borász ilyen komoly veszteséget hoz össze
(19 millió)egy év alatt ilyen magas árszint mellett
talán el kellene gondolkodni azon hány potenciális
vásárló van, aki megtudja fizetni ezeket a borokat.
- Tudomásom szerint Kovács Gábor visszaakarta vásároltatni a készleten lévő borokat Bukolyi Úrral
(a válasz "NEM" volt).Több tízezer palackról beszélünk.
- Amikor arról beszélünk ,hogy a bor egy elegáns ital, akkor az efféle "poénkodás" nem illendő dolog.
- Mielőtt a Herceg Ágnest vagy bárki mást a földbe döngölnénk, engedjük meg,hogy bizonyítson.
- A borokkal eddig nem volt minőségi probléma,csak a palackokban nem az van, mint amit az ember az ár alapján elvár(-na).
Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2011.02.18. 22:09:28
@Szőkeherceg-bombanője:
"marketinges szempontból jó választás volt mindahány, szerintem ahhoz nem fér kétség."
Ebben nem vagyok annyira biztos. Szerintem elsősorban azok beszélnek a dologról, akiknél a Buttler névnek volt márkaértéke. Azoknak viszont nem annyira tetszik az új vonal. Az új célcsoportnak nem tudom, hogy mennyire tetszik, és azt sem tudom, hogy kik is ők.
-----
1. a Butler névnek, mint márkanévnek, ezután is megmarad a jelentése és az értéke, ezért használtak más márkanevet. az, hogy néhány szakmabeli tudja, hogy mindkettő mögött ugyanaz a cég áll az összpiacon nagyon keveset jelent.
2. szintén érdektelen, hogy ennek a csoportnak mi a véleménye, főleg, mert kevesen vannak, de jómagam pl - érdeklődő fogyasztóként - nem fogok kevesebb Butler bort venni ezután, mert nem vagyok bolond, hogy egy más stílusú TERMÉK miatt az összes többi, jól bevált TERMÉKET elutasítsam.
3. ha nem tudnám, ki a célcsop és tényleg érdekelne, biztosan inkább Ágnesnek vagy a cégnek írnék egy emailt, minthogy itt találgassak. kb ugyanannyi erőfeszítés lenne...
4. a marketing legfontosabb feladata az értékesítés támogatása. az meg, hogy egy termék halálos sebet ejt a Butler imidzsen - elnézést - de nagyon nagy butaság. Konyáriét sem ölheti meg az Ikon, vagy a Coca-Coláét a B-kategóriás Lift. mindenesetre az út nem csak egyirányú lehet - mint mondod: bort csak ennek vagy csak annak - hanem többirányú is és ez is működhet, majd az idő eldönti. BZoltánnak teljesen igaza van abban, hogy ha olyanokat talál meg, akik eddig bajor sört, skót viszkit vagy orosz vodkát ittak már piacot nyertek pl. mégpedig - ezen az áron biztos, hogy egy jól fizető piacot.
5. érdekes, hogy az még senkiben sem merült fel, hogy a terméket olyanok indították el, akik NEM ÉRTENEK A MARKETINGHEZ, csak egy jó ötletet (mondjuk így) magyarosítottak -> ez nekem végképp azt mondatja: felesleges találgatni a "mitől jó a koncepció vagy sem" kérdésben.
...........................
@kerdesek05 2011.02.14. 12:16:07
@Ted Aprajev: csak a borhoz nem ért.
marketinghez igen, borhoz nem.
-----
Ágnesnek nem kell a borhoz érteni. az eddigi itteni vélemények és tapasztalatok alapján Bukolyiék szinte csak ahhoz értenek...
.............................
btw a cikkhez:
- nagyon tetszik AG 2.0 hozzáállása az egész HA kérdéshez. azon kevesek egyike, aki nem ítéli el elsőre és (bár sokaknak nem ez az, de szerintem ez a) NORMÁLIS!
- Butler: mindig is az volt velük a bajom, hogy lehet, hogy nagyon jó bort készítenek, de borzasztóan drágán! valaki feltehetné nekik a kérdést, hogyha EZEN AZ ÁRAKON IS VESZTESÉGESEK VOLTAK, AKKOR MITŐL VÁRJÁK, HOGY MÉG DRÁGÁBBAN SIKERESEK LESZNEK???
mert ez már nem "hogy megy az új termék/vajon ügyes lesz-e az új vezérigazgató" kérdések boncolgatása, hanem tényleg a borászat életben maradásáról szól!
fugu 2011.02.22. 19:47:37
Szomjas Gödény · http://szomjasgodeny.hu/ 2011.02.22. 20:25:43
fugu 2011.02.23. 07:13:41
Apropó! A Borjouron kóstoltam a Buttler kékfrankost. Még soha nem találkoztam fiatal borral, amely ilyen határozottan öreg borra utaló jegyeket mutatott volna, illatban, ízben. Fura volt.
lackó 2011.02.23. 12:54:24
loading 2011.02.23. 13:45:35
Lehet azóta sem javult.
2011.02.23. 14:26:52
fugu 2011.02.23. 15:44:19
Szerintem a boltok nem reagálták le, vagy nem merték teljesen lereagálni az áremelést. Készletből dolgoztak.
2011.02.23. 16:22:13
Szomjas Gödény · http://szomjasgodeny.hu/ 2011.02.23. 16:44:06
Meglepne, ha visszamászna, dehát miért is ne?
lackó 2011.02.23. 17:42:23
fugu 2011.02.23. 20:00:15
Mert, ha nem volt, az indokolná a visszalépést.
Amúgy nekem az is eszembe jutott, hogy az alkesz kommentek is szerepet játszhattak ebben. Azután elmosolyodtam. Mert ezt nem gondolhatom komolyan.
shiraz 2011.02.23. 21:04:33
takács bálint - zsebtévé 2011.02.23. 21:26:46
tb - zstv
fugu 2011.02.24. 07:16:32
Szerintem simán lehet Buttler cucc, lásd:
Gróf Buttler Syrah k.sz. 2003 édes, mindössze nem olyan barbis a cimke.
Az X6 a legbéemvébb iparművészeti alkotás, amit valaha gyártott a cég. A cayenne-t azt hagyjuk.
Beszéljünk a borokról! Újra kapni Szarkás pinót 3400-ért! Ez a lényeg.
2011.02.24. 08:30:42
a szarkás pinó 2890 ft is volt, és ugyan annyiért vettem belőle kettőt (fektetni), de azért óvatosan bánnék vele, sokkal többet - szerintem - nem ér, ha egyáltalán.
takács bálint - zsebtévé 2011.02.24. 21:27:00
Az X6 se nem sportautó, se nem terepjáró, se nem elegáns. Nem is ez a funkciója.
Egy Porsche fun-nak mivel magyarázod a Chayenne létjogosultságát? Hogy ugyanazt a fílinget kapja mint a 911 Targa-ban, csak terepen? Vagy az X6 úgy megy mint az M5 , csak "sokkaljobb", mert úgy kell felszállni rá mint a vonatra? A Q7, meg ha lesz "sokadik birodalom", akkor a világ mindenkori legalacsonyabb diktátora ilyenből fog kiszállni.
A G pont ugyanazt tudja, mint bármelyik jobb-rosszabb Buttler, csak nem ugyanazoknak szól. Viszont lehet vele villantani.
@Parci: Ízlésről tényleg kár vitatkozni. Viszont én hiszem hogy vannak tőlünk független, objektív igazságok.
tb - zstv
Ja, Szarkáspinót nem ismerem, ellenben pont Weningert iszom. 1.6 volt a Radovinben akciósan.
2011.02.25. 11:14:18
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2011.02.25. 11:26:33
albertgazda.blog.hu/2010/10/14/weninger_pinot_noir_2007
2011.02.25. 11:28:54
takács bálint - zsebtévé 2011.02.25. 13:18:59
Viszont ugyanennyiért (2.2) most Szentesi 2008 PN-t vettem egy kartonnal. Na az a Best Buy.
tb - zstv
2011.02.25. 13:41:35
fugu 2011.02.25. 16:00:44
Eljutottatok H. Á-től az autókon át Weninger pinot-jáig...
2011.02.25. 17:38:57
Zili-Star 2011.02.25. 21:31:44
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.02.25. 22:02:08
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2011.02.26. 00:47:36
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.02.26. 00:55:14
fugu 2011.02.26. 19:13:34
Az Egri borok Gáláján idén sem volt jelen a Gróf Buttler borászat. Nem tag?
Elanor (törölt) 2011.03.18. 23:55:11
Igen ám, de mostm, hogy vezérigazgató lett Herczeg Ágnes ismét érdekes összefüggésre lettem figyelmes. Mint már ismeretes a Gróf Buttler Kovács Gábor a bankár holding alapítójának tulajdonában áll.Bankár,és tudomásom szerint baráti és üzleti kapcsolatban áll Herczeg Ágnes szakmabeli férjével..
Jelen esetben azt gondolom, hogy itt tényleg igaz a mondás jó helyre ment férjhez:-) Nem irigylem tőle, elhiszem, hogy ért hozzá! Nem vitatom a tanulmányait, de azt azért kétlem, hogy mindezt elérte volna önálló erővel és tőkével. Hol van az 17 szakmabeli aki nem érdemel ennyi nyilvánosságot és pozíciót mint HErczeg Ágnes? Remélem róluk is lehet majd hallani:-)
Milyen érdekes összefüggés nem?
európai 2011.03.19. 13:48:35